تبلیغات گسترده و هدفمند تلگرام

تبلیغات گسترده تلگرام از هر کانالی که باشد برای هر کسب و کاری یکی از ضروریات است. فرض کنید شما یک فروشگاه در یک کوچه خلوت داشته باشید، در این صورت مشتریان از کجا باید بدانند در انتهای این کوچه مغازه‌ای است که می‌تواند نیازهای آن‌ها را رفع کند؟ به این فکر کنید که اگر متوجه شوند حتی شاید خوشحال هم بشوند چراکه احتمالاً دیگر نیازی به طی مسافتی طولانی برای پیدا کردن نیازهایشان در بازاری به این بزرگی و عظمت نخواهند داشت. به علاوه گستره انتخاب‌های ایشان وسیع‌تر خواهد شد و می‌توانند اجناس مغازه شما را هم جز گزینه‌های انتخابشان در نظر بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این مقاله پنل ممبر سایان با ما باشید

تبلیغات گسترده و هدفمند در تلگرام چیست ؟

در مورد تبلیغات تلگرامی هم قضیه به همین صورت است. به خصوص با سبک جدید زندگی که کرونا برای همه ما به وجود آورده بسیاری از کارها اینترنتی و موبایلی انجام می‌شوند. کاربران ترجیح می‌دهند در خانه بنشینند و هر چه نیاز دارند را در لپتاپ و موبایلشان بیابند. در این میان یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها در میان ایرانیان بعد از اینستاگرام، تلگرام است. کاربران زیادی هر شب بعد از فراغت از کار روزانه برای رفع خستگی هم که شده سری به کانال‌های تلگرامی‌شان می‌زنند. بنابراین به جرئت می‌توان گفت تبلیغات در تلگرام از ضمانت بالایی برخوردار خواهد بود.

اهمیت تبلیغات  گسترده در کسب و کار مجازی 

درباره اهمیت تبلیغات در کسب و کار مجازی باید بدانید که تبلیغات دیجیتالی یک نوع بازاریابی و تبلیغات محسوب می‌شود. تبلیغات دیجیتال شامل تبلیغات آنلاین، تبلیغات اینترنتی، بازاریابی اینترنتی و موارد دیگری است. نقش تبلیغات در بازاریابی (نقش تبلیغات در فروش) رساندن پیام مناسب در زمان مناسب به افراد مناسب است. تبلیغات دیجیتالی نظیر تبلیغ در شبکه های اجتماعی و پیامرسان های پرطرفدار مانند تلگرام
تحولات فناوری رسانه‌های جدیدی را ایجاد می‌کند که مصرف‌کنندگان اطلاعات متعدد و متنوعی را کسب می‌کنند. پیش از این ‌که مصرف‌کنندگان محصولات و خدمات را خریداری نمایند، می‌توانند بررسی محصولات را رویت کنند. همچنین می‌توانند توسط محیط آنلاین، قیمت و ویژگی را با یکدیگر مقایسه نمایند و بتوانند طبق آن، این موارد را انتخاب نمایند.

بهترین روش تبلیغات در تلگرام 

زمانی می‌ توان به فکر تبلیغ در یک شبکه اجتماعی بود، که تعداد مخاطبان آن زیاد باشد. چون تبلیغات برای دیده شدن و اثرگذاری مناسب، به دیده شدن نیاز دارند. تعداد کاربران فعال تلگرام در‌ آپریل سال ۲۰۲۰، به بیش از ۴۰۰ میلیون نفر رسید و این تعداد روز به روز در حال افزایش است. از این تعداد، یک و نیم میلیون ممبر واقعی (کاربر) از اکانت خود به صورت روزانه استفاده می‌کنند. پس زمینه برای تبلیغ و فروش محصول در این پلتفرم مهیا است.

اما شیوه فعالیت و تبلیغ در تلگرام، کمی با دیگر پلتفرم‌ های پرمخاطب فرق دارد. چون تلگرام یک شبکه مجازی مانند اینستاگرام نیست و در اصل یک پیام‌ رسان به حساب می‌آید. پیام‌ رسانی که با ابزار‌ها و امکانات جذاب، فرصت تبلیغ و درآمدزایی را به کاربران و در اصطلاح ممبر های کانال و گروه خود می‌دهد. پس به راحتی می‌توان از این امکانات استفاده کرده و اطلاعات لازم در خصوص محصول را به مشتری ارائه داد.

امکان برقراری ارتباط به شکل‌ های مختلف، قابلیت اطلاع از نظرات و تجربه مخاطبین و بررسی بازخورد آن‌ ها، فراهم کردن فضایی مناسب برای معرفی محصول و امکان انتشار عکس و محتوای متنی، تنها بخشی از امکانات قابل توجه پیام‌ رسان تلگرام است. قابلیت‌ هایی که به کسب و کار آنلاین کمک می‌کند و باعث متمایز شدن تلگرام از دیگر شبکه‌ های اجتماعی می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.